NetSuite Virtuellt Kontaktcenter för Försäljning
NetSuite är en ledande leverantör av affärssystemslösningar som ger realtidsinsikter för att förbättra produktivitet, lönsamhet och tillväxt. NetSuite har använts av över 400 000 företag inom mer än 20 branscher, inklusive Fortune 1000, Fortune 500, amerikanska ideella organisationer och icke-amerikanska företag med global närvaro.
Oavsett om du är ett litet företag eller ett större företag, erbjuder NetSuites Contact Center-lösning verktygen för att hantera affärskritiska transaktioner som påverkar din bottenlinje. Agenter kan hjälpa kunder med beställningar, försäkrings- och garantikrav samt få tillgång till IT-system och tjänster utan bördan av hårdvara och programvara på plats.
Få full funktionalitet av Call Center Platform från Five9 och resten av affärsapplikationssviten.
Five9 Virtual Contact Center hjälper kontaktcenterleverantörer att öka medarbetarnas produktivitet genom att eliminera de kostnader som är förknippade med traditionella callcenter-operationer, inklusive rekrytering, schemaläggning, arbetsstyrningshantering, IT-infrastruktur och utbildning.
Viktiga funktioner:
NetSuite Virtual Contact Center för försäljning
- Automatisera och spåra beställningar med full insyn i kundkonversationer och deras status när som helst
- Hantera stort antal kundserviceförfrågningar och hantera livechatt utan att riskera dina agenter
- Tillgång till NetSuites CRM, Asset och ERP-applikationer för en mer omfattande bild av ditt företag
- Förbättrad efterlevnad och kostnadskontroll för de största kontaktcentren
- Säker och skalbar infrastruktur för agenter och applikationer
- Skapa och växa team av yrkesverksamma med avancerad träning